Ugovor – 381 dizajn
————————————————————————————–
Pravila i uslovi – 381 dizajn
Opšti uslovi poslovanja vrede za sve dogovorene kampanje ili ugovore o oglašavanju i promociji putem digitalnih kanala, ugovore o izradi web stranice ili ugovore o održavanju web stranice, ili ugovore o administraciji i vođenju naloga na društvenim mrežama. Sledeći uslovi primenjuju se isključivo na Korisnike usluga izrade internet stranica, grafičkog dizajna: Pripadajući uveti primenit će se između Izvršitelja i Korisnika usluge tj naručioca izrade internet stranica, grafičkog dizajna odnosno razvoja aplikacija (u daljnjem tekstu mogu biti spominjani kao Projekt). Ovi Uslovi, vrede prihvatanjem ponude ili potpisivanjem ugovora između Izvršitelja i Naručitelja uz temu rada na Projektu te zamenjuje sve prethodne sporazume, dogovore, zahvate ili prijedloge, pisane ili usmene, a vezane uz istu temu. Nikakvo usmeno objašnjenje ili informacije dobivene od bilo koje strane ne mogu menjati tumačenja odredbi ovih Uslova. Prihvaćanjem ovih Uslova Klijent se oslanja isključivo na odredbe navedene u Uslovima.
Ovlaštenja/Opšti uslovi prodaje
Agencija na upit dostavlja zvaničnu ponudu koja sadrži predlog budžeta i/ili projekciju rezultata sa rokom validnosti od 30 dana. Po isteku navedenog perioda, 381 Dizajn. zadržava pravo da ponovno pošalje predlog ponude. Realizacija dogovorenih poslova se vrši nakon pismene potvrde naše ponude od strane Klijenta. Potvrdom se smatra i uplata po dostavljenoj ponudi ili predračunu, ili drugačije, ako je drugačije dogovoreno s Klijentom Klijent je dužan potvrditi ponudu najkasnije sedam dana pre željenog datuma početka kampanje. U protivnom, Agencija ne može garantovati za početak realizacije kampanje na željeni datum.
Početak i trajanje izrade web stranica
Agencija će krenuti sa izradom web stranice nakon pismene potvrde ponude te dostavljenih materijala potrebnih za osnovnu strukturu stranice. Klijent je saglasan da trajanje izrade web stranice, koje je definisano ponudom, počinje od momenta prihvatanja ponude, čime se smatra i uplata po predračunu, fakturi ili ponudi, te dostavljanja sadržaja.
U toku izrade stranice Klijent će na email, koji je i zvanično sredstvo komunikacije u toku izrade web stranice, dobiti prvu i ostale verzije stranice. Ukoliko postoje prigovori na izgled ili funkcionalnosti stranice, Klijent će iste dostaviti pismeno na email adresu te se jedino pismeni komentari smatraju validni za dalju komunikaciju i izradu novih verzija.
Uslovi plaćanja
MODEL 100% – Korisnik uplaćuje 100% iznosa avansno
MODEL 50%:50% – Korisnik uplaćuje 50% ukupnog iznosa avansno, a preostalih 50% nakon završetka projekta i pre postavljanja stranice online na server ili domenu Korisnika.
Projekt, web stranica, web trgovina, logo, slike, programski kod i sav ostali rad vezan uz Projekt Korisniku neće biti isporučeni pre nego se izvrši kompletna uplata sredstava.
Vlasništvo autorska prava i obaveze
Nakon što Klijent uplati puni iznos računa:
- vlasništvo svih prava, uključujući i autorska, na grafiku i tekst u Projektu prebacuju se na Klijenta;
- sva prava na programski kod kreiran pri radu na Projektu ostaju isključivo vlasništvo Izvršitelja
- Klijentu se omogućava trajna, neisključiva, neprenosiva i besplatna dozvola za korištenje tog i takvog programskog koda isključivo u vezi s izrađenim Projektom. Dozvola isključuje prava na izmenu, poboljšanje, adaptaciju ili dekonstruiranje koda.
Za usluge dobavljene od strane Izvršitelja a pružene od treće strane, Klijent se obvezuje prihvatiti Uslove poslovanja i licencne ugovore treće strane u potpunosti.
Otkazivanje usluga
Klijent i/ili Izvršitelj mogu u bilo kojem trenutku zatražiti otkazivanje radova na naručenim uslugama. U slučaju prekida rada na Projektu, Izvršitelj zadržava svo vlasništvo i prava na posao odrađen do trenutka otkazivanja.
Otkazivanje od strane klijenta
Klijent ima mogućnost otkazivanja usluga. Otkaz se daje u pisanom obliku i dostavlja se Izvršitelju preporučenom poštanskom pošiljkom ili e-mailom od strane odgovorne osobe firme Naručitelja na službenu e-mail adresu firme Izvršitelja. Izvršitelj će po primitku zahteva prestati vršiti sve ugovorene poslove. Danom dostave Otkaza Izvršitelju smatra se dan predaje preporučene poštanske pošiljke firmi određenoj za dostavu pismene pošiljke ili e-maila . U slučaju otkazivanje od strane Klijenta Izvršitelj nije dužan povratiti uplaćena sredstva.
Otkazivanje od strane izvršitelja
Izvršitelj zadržava pravo odbiti, odnosno prekinuti rad na Projektu, ukoliko je to nužno. U tom slučaju, sva sredstva uplaćena za rad na Projektu, umanjena za eventualne troškove rada ili druge tipove trškova, uplaćuju se na račun Klijenta. Izvršitelj može otkazati projekt iz bilo kojih razloga za koje smatra da su opravdani, uključujući, ali ne limitirajući se na lošu saradnju s klijentom te osjetna kašnjenja u predaji materijala Izvršitelju.
Naknada štete
Ni pod kojim okolnostima Izvršitelj neće biti odgovoran ili kažnjen za bilo kakvu izravnu, neizravnu, slučajnu, posledičnu ili kažnjivu štetu nastalu iz Klijentova korištenja Izvršiteljevih usluga, uključujući, ali ne ograničavajući se na, neispunjavanje rokova, gubitak prihoda, prekid rada servera te zlonamerne aktivnosti korisnika (hakera). Klijent prihvata nadoknaditi štetu Izvršitelju i izuzeti Izvršitelja od bilo kakvih potraživanja, odgovornosti ili šteta proizašlih iz Izvršiteljeveg korištenja bilo kojeg materijala predanog od strane Klijenta.
MESTO I NADLEŽNOST SUDA
Ugovorne strane saglasno utvrđuju da će sve sporove nastale primenom i tumačenjem ovog Ugovora, ukoliko je to potrebno, rešavati na nadležnom sudu u Beogradu.
NAPOMENA
Klijent je saglasan s time da Izvršitelj može koristiti Projekt na način da ga prikaže na Izvršiteljivim internet stranicama s poveznicom prema Projektu, ukoliko postoji. Jednako tako, Klijent je saglasan s time da Izvršitelj postavi Klijenta na listu korisnika koja se prezentuje posetiteljima Izvršiteljevih internet stranica.
GARANCIJE
Svi radovi na ugovorenom Projektu bit će izvršeni na profesionalan i stručan način, u skladu sa standardima struke te u skladu sa specifikacijama. Klijent je saglasan s time da nisu ponuđena nikakva jamstva u vezi toka radova, vremenskog rasporeda, rokova za predaju ili bilo kojih drugih vremenski osetljivih dogovora.
Izvršitelj ne jamči da će funkcije sadržane u izrađenom Projektu biti bez prekida ili bez grešaka ukoliko nije dogovoreno održavanje web stranice. Kompletan rizik glede kvalitete i uspešnosti Projekta je na Klijentu ukoliko samostalno održava svoju web stranicu/web trgovinu. Ni u kojem slučaju Izvršitelj neće biti odgovoran Klijentu ili bilo kojoj trećoj strani za bilo kakvu štetu, uključujući gubitak profita ili druge slučajne, posledične ili posebne štete koje proizlaze iz rada internet stranica, odnosno aplikacije, ili nesposobnosti klijenta da upravljanja internet stranicama ili aplikacijom, iako je Izvršitelj upozorio na mogućnost takvih problema.
ODRŽAVANJE
Projekt ne uključuje nikakav paket održavanja, ukoliko isti nije ugovoren. Svi radovi vezani uz održavanje web stranice ili web trgovine bit će naplaćeni po Standardnom cenovniku.
EDUKACIJA/ADMINISTRACIJA WEB STRANICE
Web stranice izrađujemo u wordpressu ili nekom drugom CMS sustavu za samostalnu administraciju tj. ažuriranje sadržaja na web stranici. Naša firma kao izvršitelj usluge izrade web stranica nije dužna Naručitelju i njenim zaposlenicima držati besplatnu edukaciju o ažuriranju i administraciji web stranice. Ukoliko Naručitelj nema potrebno znanje ili web administratora unutar firme možemo ponuditi ugovor o održavanju web stranice.
KOMUNIKACIJA
Poslovna komunikacija za izradu projekta ili održavanje web stranice mora biti isključivo putem e-mail korespondencije ili telefonskog poziva. Izvršitelj nije dužan odgovarati niti zaprimati materijale putem sms-a, whatsapp, viber ili skype aplikacije.
PRIHVATANJE USLOVA
Opšti uslovii su obvezujući za ugovorne strane i opunomoćenike. Ovi Uslovi mogu biti dopunjeni, izmenjen ili opozvani u bilo koje vreme, u celosti ili delomično, isključivo potpisanim sporazumom ugovornih strana.
Naslovi stavaka su uključeni isključivo radi lakšeg snalaženja. Ako postoji konflikt između naslova i teksta ovih Opštih uslova, naslov će se izuzeti iz tumačenja. Ako bilo koja odredba ovih Opštih uslova, iz bilo kojeg razloga, bude proglašena nevažećom od strane nadležnog suda, to neće uticati na ostale odredbe ovih Opštih uslova. Naprotiv, preostale odredbe u potpunosti su odvojene I bit će tumačene na način kao da nevažeće odredbe nisu sastavni dio ovih Opštih uslova. Svaka obavijest za koju se po odredbama ovih Opštih uslova zahteva da bude dostavljena u pisanom obliku mora biti poslana preporučenom poštanskom pošiljkom ili e-mailom od strane odgovorne osobe firme Naručitelja na službenu e-mail adresu firme Izvršitelj.