Niste prvi poželeli da budete na prvoj stranici Google, što bliže vrhu. Mnogo njih je poželelo da uradi isto. Google Adwords će vam omogućiti da određeno vreme uz nadoknadu budete prisutni na vrhu ili strane na prvoj stranici u rezultatima pretrage.
Google AdWords je brz i jednostavan način pridobijanja visoko fokusiranog oglašivanja na osnovi Cene-Po-Kliku (CPK) nezavisno o broju korisnika.
AdWords oglasi se prikazuju pored rezultata pretraživanja na Google-u te na stranicama s rezultatima pretrage ili sadržajem u Google Mreži koja raste iz dana u dan i uključuje među ostalima AOL, EarthLink, HowStuffWorks i Blogger.
Gde greše vlasnici sajtova koji ulažu u AdWords kampanje?
AdWords su plaćeni oglasi. Ova usluga se plaća Google i ako vam neka firma radi ovu uslugu onda morate i njoj da platite postavljanje i vođenje AdWords kampanja.
Da bi vaš novac dao najbolje povratne efekte, tj. bio pametna investicija, potrebno je da znate da i vaš sajt treba da bude u skladu sa zahtevima Google, pre svega u pogledu onpage optimizacije.
ŠTA ZNAČI TA ONPAGE OPTIMIZACIJA SAJTA I ZAŠTO JE TAKO BITNA?
Ovo znači da postoje firme koje se bave samo AdWords ili plaćenim oglasima i nemaju resurse za dovođenje sajta na potreban nivo kvaliteta koji zahteva Google.
Bežite od takvih firmi, jer platićete više a dobiti manje. Ili, ako baš volite da plaćate više a dobijate manje, uradite tako. To je ipak vaš novac.
Zašto je to tako?
Zato što druge firme koje plaćaju oglase na iste ključne fraze kao i vi, a imaju bolji sajt, odnosno onpage optimizovan sajt, po prirodi stvari biće za manje novca bolje plasirani u plaćenim oglasima od vas. Osim, naravno, ako nemate neograničen budžet pa ćete uvek aukcijom premašiti druge firme. Takvih rasipnika je na Internetu ipak jako malo.
Imajte na umu da nekad ni to nije dovoljno, ako vaš sajt previše odstupa od zahteva Google u pogledu on-page optimizacije ni neograničen budžet vam neće pomoći.