Za većinu firmi, investiranje u web dizajn je jedna od najvažnijih stvari u koje možete uložiti.
1. Web sajt vas odražava kao vlasnika firme i kao profesionalca. Ako web sajt izgleda profesionalno, potencijalni klijenti će misliti da ste profesionalac koji ima dovoljno klijenata i dovoljno prihoda da ima sopstveni sajt. Ako potencijalni klijenti posete Vaš sajt i ugledaju sajt koji izgleda kao da je polu dovršen ili izgleda kao da ste ga sami napravili, najverovatnije će potražiti neku drugu firmu koja nije štedela na web dizajnu i tome da se predstavi u najboljem svetlu. Ako ste programer, svakako bi trebalo da napravite sopstveni sajt, jer to odražava vaše sposobnosti. Oni koji to nisu, treba da angažuju web dizajn agenciju koja može da uradi dobar posao. Ne samo što se tiče izrade web sajta , već koja zna da uradi sve što je potrebno da bi vas vaši klijenti pronašli.
2. Web sajt može da znači više lokalnih kljijenata. Čak i ako ste serviser el.mašina ili se bavite transportom. Dobar web sajt, može da znači dodatni posao. Lokalni klijenti često pretražuju internet i ako pronađu vaš sajt to može da znači da će vas pozvati ili da će doći u vašu radnju – prodavnicu. Ako vaši konkurenti imaju sajt, ili njihov izgleda mnogo bolje od vašeg sajta, gotovo je sigurno da ćete izgubiti te potencijalne klijente a tako i posao. Čak i ako imate profile na nekim sajtovima gde se predstavljate, opet vam je potreban sajt na kome postoje detaljnije informacije, i gde piše kako da vas ljudi pronađu.
3. Sajt može da unapredi globalno poslovanje .Da li ste ikada razmišljali o tome da dobijate narudžbine iz Nemačke ili Amerike? Pokretanjem web sajta odmah ćete postati globalno prisutni. To vam omogućava da proširite svoj domen poslovanja i predstavite se mnogo široj publici . Vaš web sajt je vidljiv u skoro svakoj zemlji širom sveta , a to znači da proširujete svoju potencijalnu bazu klijenata na možda i više hiljada ili miliona korisnika. I dalje ćete imati vase lokalne klijente na umu, ali ovo vam može biti dodatni izvor zarade.
4. Web sajt može da poveća interesovanje medija. Ako novinar traži stručnjaka u Vašoj oblasti da piše za članak, veća je verovatnoća da izabere vlasnika preduzeća čiji web sajt izgleda profesionalno i jasno od nekog koji izgleda kao, star ili neodržavan web sajt ili još gore da nemate nikakav websajt. A kao što većina zna pominjanje u medijima može da bude značajan podstrek za posao.
Ne činite sebi lošu uslugu time što ćete imati loš web sajt. Budite pažljivi i investirajte mudro u imidž vašeg preduzeća tako što ćete unajmiti nekoga ko zna šta radi.