Održavanje sajta je posao koji zahteva vreme i resurse. Ukoliko nemate adekvatne resurse za tu namenu, obratite se nama i mi ćemo naći optimalan plan održavanja vašeg sajta u skladu sa potrebama i trendovima na Internetu.
Pobrojaćemo najvažnije aktivnosti koje treba da se sprovode u cilju valjanog održavanja sajta:
- Provera dostupnosti i brzine učitavanja stranica
- Provera kvaliteta hosting provajdera (deljeni hosting)
- Pravljenje rezervnih kopija sajta (popularno backup)
- Ažuriranje materijala, teksta, slika i grafičkih elemenata sajta (ukoliko to radi naša firma)
- Optimizacija dostavljenog materijala slike, video, … (ukoliko ih radi 381 Dizajn)
- Konsultacije u vezi poboljšanja funkcionalnosti web sajta
- Rešavanje problema u funkcionalnosti sajta, nedostupnih internih i eksternih linkova i drugih sličnih grešaka
Mnoge firme mešaju babe i žabe i poslove pozicioniranja sajta stavljaju u istu ravan kao i poslove održavanja funkcionalnosti sajta. To nije isto, a razloge zbog čega to rade možete sagledati i sami. Jednostavno, proces pozicioniranja, tj, optimizacije sajta, zahteva mnogo kvalitetnije i stručnije kadrove i sasvim drugu vrstu posla, nego što su poslovi održavanja sajta.
Naravno, najbolji efekti se postižu kombinovanjem održavanja i pozicioniranja sajta.
381 Dizajn obezbeđuje besplatno održavanje sajta ukoliko radimo i optimizaciju sajta za pretraživače.
PRIPREMA I AŽURIRANJE SADRŽAJA NA SAJTU
Mnoge firme nemaju viška zaposlenih, niti dovoljno vremena da njihovi zaposleni radnici vrše pripremu i objavljivanje sadržaja na svom sajtu. Ovaj problem se uvećava činjenicom da su potrebna sve veća znanja iz oblasti obrade videa, grafike, Internet marketinga uopšte, kako bi objavljeni sadržaji imali veći značaj i učinili sajt mnogo posećenijim i bolje rangiranim na Google.
381 Dizajn ima iskusne profesionalce koji će blagovremeno pripremati, bilo u sopstvenoj izvedbi, bilo od materijala koji pošalju firme, i objavljivati te sadržaje na sajtu, a u skladu sa smernicama Google i zahtevima posetilaca. Povećanje sadržaja sajta pro forme, ne dovodi sajt na dobre pozicije u rezultatima pretrage. To je posao koji zahteva stručnost i dovoljnu kvalifikanost svih u lancu posla.
Najbolji efekti se postižu kada firma dostavlja priprema neobrađeni materijal a firma koja zna kako treba da se taj materijal pripremi i objavi na web sajtu, odradi drugi deo posla.